Jennie Ljungqvist

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

120517

Av Jennie Ljungqvist - 17 maj 2012 19:33

Idag tog vi en tur i skogen och det var helt underbart. Dom travade sida vid sida och Pölsan blev inte ens het och ville tävla! Tro mig det är jag inte van. Hade det vart Ida hade hon blivit helt galen. Får hon inte ligga först så brinner det för henne. Men det är hennes charm<3


Jag har inte bestämt mig än över namnet. Jag är lite skrockfull med att byta namn på djur oxå.. Skorpan är oxå gulligt, det skulle faktiskt passa henne tror jag. Men det får vara Pölsan tills jag bestämt mig riktigt:)


Alex ringde nyss och var på väg hem och skulle handla gotta på affären, så det blir myskväll här ikväll. Jag ska lägga mig i tid oxå för imorron är det jobb igen.


 

 
 
Emma

Emma

17 maj 2012 20:41

Vilken liten pärla du verkar ha fått tag i, härligt! ;)

http://www.stallpäärni.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Ljungqvist - 31 maj 2012 21:55

Funderar på att börja blogga på min andra blogg igen. Jag känner mig mer hemma på blogg.se. Självklart kanske det kommer ett å annat inlägg här med ibland. Jag brukar ju kunna ändra mig tusen gånger innan jag bestömt mig ;)   http://jennieljungqv...

Av Jennie Ljungqvist - 30 maj 2012 10:10


Hon gick igenom besiktiningen! Jag var så sjukt nervös inför det här efter Kickan så det var nå sjukt. När han sa att allt var kanon kändes det som en stor sten bara lossna. Jag har ju inte liksom vågat tagit mig till henne utifall och det enda man g...

Av Jennie Ljungqvist - 28 maj 2012 07:44


Det blir väldigt länge mellan gångerna här men men så äre ibland. Min hals gör sjukt ont idag, eller inte ont heller jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Det känns som jag typ har en stor boll i halsen som tänjer ut hela skiten och jag har svår...

Av Jennie Ljungqvist - 21 maj 2012 08:29

Idag är en tung dag. Idag ska lilla Kickan få vandra vidare..    ...

Av Jennie Ljungqvist - 20 maj 2012 16:38

Idag fick jag sova ut lite iaf. Jag klev upp kvart i sju och släppte ut hästarna sen gick jag hem och sov igen till kvart i elva. Sååå skönt! Idag har man orkat med sig själv iaf. Jag har känt mig så hemsk dom sista dagarna här. Elak och vrång mot al...

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards