Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 19 mars 2012

<3

Av Jennie Ljungqvist - 19 mars 2012 20:09

Av Jennie Ljungqvist - 19 mars 2012 17:07

Ja idag har det verkligen varit en typisk måndag. Inget har funkat.. Det började med att jag inte ens hann dricka kaffe innan jag var tvungen att dra till jobbet, satt på bussen som en levande zombie, började känna en oroväckande mensvärk komma krypande och såklart fick jag den också ganska snart.. Tänk om man kunde få skiten på ett bestämt datum då som de flesta andra har men inte jag såklart. Som tur var kom Madde och Agnes som två räddande änglar med en binda plus att jag fick skjuts ner på Ica så jag kunde köpa Energy och bindor   Sen blev dagen lite bättre efter två Energy! Jag funkar inte när jag inte får mitt kaffe på morron och jag funkar verkligen inte första dagarna jag har den här skiten. Varför kan inte killarna ha det ist, vi ska jämnt få allt de jobbiga  Så nu har jag fått gnällt av mig lite. Tur jag har min blogg ja så man kan sura av sig lite och tycka att livet är såååå orättvist ibland  Nu ska jag ut och rasta vildarna innan jag slänger mig i soffan ett tag.


Pusss!!

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards