Jennie Ljungqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennie Ljungqvist - 16 mars 2012 12:53

Idag åkte jag iväg och jobbade iaf och det var nog inte så bra. Jag har verkligen ingen ork och det känns nästan som jag har något åt lungorna. Jag blir liksom tungandad på nå vis och bara kallsvettas. Men jag hann med allt iaf och åkte hem med elvabussen. Det var tur att Madde kom och höll mig lite sällskap och sen skjutsa hon ner mig till bussen. Annars hade jag aldrig hunnit.


Jag har färgat utväxten på håret och när jag är klar märker jag att det vart ett stort hål i plasthandsken. Jävligt kul oxå var det svartfärg! Jag är alldeles svart på handen och jag blev tokförbannad och slängde båda handskarna utan att tänka på att jag behöver dom när jag ska skjölja ur skiten! Jag kommer ju vara väldigt fin på händerna innan det här är klart 


   

Såhär ser jag ut nu på handen ni kan ju tänka hur det ska vara när jag sköljt ur det och måste massera in det!


Pusss  

Av Jennie Ljungqvist - 15 mars 2012 17:43

Det känns som jag ska krypa ur skinnet snart men så fort jag gör något bara kallsvettas jag. Idag har vi sett två filmer och jag håller typ på att bli tokig snart. Jag kände att jag var tvungen att göra nåt så jag dammsög och skura golven och sen gick jag ut och rasta hundarna i kanske max tio minuter och nu är jag alldeles matt   Men jag åker och jobbar imorron, så länge jag orkar iaf. Usch vad jag tycker synd om stackrarna som bara sitter hemma hela dagarna och aldrig gör nånting. Man blir ju galen av det.


Idag har jag haft en sån där dag som jag bara tänkt på cig hela dagen nästan, det kommer jämnt när jag blir rastlös. Ska det alltid vara så?!? Det är ju som en snuttefilt man saknar så grymt. Det värsta är ju att man luktar illa som fan och allt annat skit. Nää på så vis är snusen bättre. man slipper lukta illa och man skadar ingen annan men så mycket fräschare vet jag inte om jag tycker att det är..


Nu äre snart Cops på sexan så  hejdå!  


   

Av Jennie Ljungqvist - 15 mars 2012 08:13

Gomorron på er! Jag har sovit som en kratta och tankarna bara flödar typ. Ganska förbannad känner jag mig om jag ska vara ärlig! Nu sitter jag här med en kopp kaffe, det känns  som rena lyxet just nu med tanke på igår. Idag känner jag mig lite bättre. Jag är inte lika tung i kroppen, halsen är lite bättre. Jag har fortfarande ont i huvudet, det kommer och går liksom. När det är som värst bara spränger det i huvudet. Usch, hatar att ha ont i huvudet   Hatar att ha ont över huvudtaget men vem gör inte det.


Egon ligger och drygar sig och gör allt för att höras typ. Han har alltid sorg när husse åker. Han är verkligen en enmanshund. Jag kan ju inte ens gå ut och gå med han. Så fort han ser nåt eller nån blir han helt tokig men aldrig med Stefan. Jag fattar inte det där. Men han skiter helt enkelt i vad jag säger. Men då är Nero mer mattes vovve iaf. Men han är för lat för att hetsa upp sig i onödan. Men han blev väldigt annorlunda efter kastreringen, mycket mer vaktigare och allt han lärt sig verkar han helt ha glömt. Men det kan ju vara en sen ettårs trots oxå. Vi får hoppas på det 


      


Pusss   

Av Jennie Ljungqvist - 14 mars 2012 21:49

Jag skulle följt min instinkt imorse och inte ens klivit upp ur sängen. Den här dagen vill ja bara glömma! Det började med att kaffebryggaren dog imorse innan jag ens hunnit fått i mig mitt morronkaffe. Helt vansinnig blev jag och slog nästan sönder den stackarn men det hjälpte ju inte:/ Sen har hela dagen bara gått utför. Alex och jag skulle kolla på Lejonkungen 2 men den funkade inte så vi kollade på Polisskolan 3 istället. Alex skrattade som en tok nästan hela filmen. Det finns ingen som har ett sånt underbart skratt som han, det bara bubblar i han<3 Haha!! Sen kom älsklingen hem med néskaffe eller vad det heter, semlor och annat gotta. Gissa om jag blev lycklig, jag slängde i mig två koppar kaffe rakt av!


Jag hade hoppats på att jag skulle kunna åka och jobba imorron men det får jag bara lägga ner. Jag är helt orkeslös och kallsvettas som en tok emellanåt. Bättre att vara hemma tills jag är riktigt frisk än att åka och jobba och sen bli dålig igen.


Nä nu ska jag nog försöka sova. Imorron är en ny dag och jag hoppas den blir bättre.

Natti natti <3


Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards