Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Jennie Ljungqvist - 1 april 2012 14:48

Gomorron på er! Hoppas ni sovit gott. Igår hade jag bara en helt totalt lyckad dag. Nina och jag tog bussen in till stan och handla lite oxå åt vi på Jambo. Jag bara älskar deras mackor. Det var typ hundra år sen jag åt där och jag hade bara glömt hur underbart gott det är där.

Sen på eftermiddan gick jag till Nina och sen åkte hon och jag till Maddis och satt och drack lite där och gjorde oss iordning innan vi gick till Bergegårn. Det var jätteroligt där och det var verkligen inte sista gången vi går dit iaf  Jag tycker mycket bättre om pubar där man kan sitta och prata vid ett bord utan att behöva skrika halsen av sig. 

Idag är man ju skapligt seg. Vi har legat i soffan och glott på Beck och käkat ostkrokar och nu ligger Stefan och toksover. Haha pallar inte trycket han  


 

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards