Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Jennie Ljungqvist - 22 april 2012 11:48

Det har vart en lugn och skön helg. I fredags efter jobbet åkte jag och Madde och kollade på Kickan som jag ska ta hem till helgen. Längtar så!! Hon är jättelik Ida fast mycket mindre 


Igår åkte jag, mamma och Alex till stan och köpte spån och efter det åkte vi till mamma och fikade. På kvällen kom Danne och Johanna oxå for vi till Gnarp och hyrde film och köpte gotta. Vi såg "The Justice" eller vad den hette. Skitbra film var det iaf.


Nu sitter jag och funderar på o jag ska försöka övertala älsklingen att ta en tur med fyrhjulingen och sen ska jag gå till Ida en sväng och gå ut med henne i skogen. Det är äntligen sol ute igen så då kan man ju inte sitta inne!


Pusss  





Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards