Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Jennie Ljungqvist - 2 april 2012 21:28

Imorse hade jag ställt klockan så stort på 04.15 så jag skulle hinna ta en morronpromenad med hundarna innan jag åkte på jobbet. Jag sov så klart över så det var rena paniken här imorse. Det var ett under att jag ens hann med bussen! Så ikväll blir det sängen mycket tidigare än igår. Jag hann knappt få i mig kaffe eller nånting så ni kan ju tänka er vilken underbar måndag jag har haft..... Idag efter jobbet for vi på Pierre&Co och handlade lite kläder åt Alex. Det behövdes verkligen. Han har växt så mycket nu så alla kläderna har blivit för små. Sen for vi hem och gjorde läxor och åt. Vi åt potatismos och köttbullar så jag har haft ont i magen hela kvällen:( Jag tål verkligen inte pulvermosen. Efter maten låg vi bara i soffan och slappa till en film. Blev en bra måndag ändå till slut. Nu ska vi krypa ner i sängen så nu säger jag gonatt!  


Pusss på er  

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards