Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Jennie Ljungqvist - 9 april 2012 19:42

Jag kom hem från en mysig promenad med Nero för ett tag sen. Tyvärr gick jag för tidigt efter maten så jag fick håll efter ett tag. Nu sitter  jag och väntar på att dom andra ska komma in oxå ska vi se en film innan det är dax att krypa isäng. Imorron är det jobb igen, känns skönt nu när man vart långledig. Alex har lov och det är han väldigt nöjd över 


Idag blev det en ganksa lång promenad med Ida. Mamma följde med oxå. När vi kom tillbaks tog jag en liten sväng med Roxy oxå. Tänkte jag skulle rida igång henne lite innan mamma börjar köra henne. Hon har stått länge nu och behöver verkligen en mjukstart. Men ni får ha en toppenkväll alla så hörs vi!


Pusss på er!


   

Av Jennie Ljungqvist - 9 april 2012 11:59

Japp jag röker för fullt igen. Lika bra att erkänna för sig själv att det inte funkar att feströka, Jag fortsätter dan därpå om jag har några kvar och nu har jag nog rökt i två veckor i streck. Jag fattar inte hur dum man får vara. Det luktar verkligen pyton och vem vill lukta det?? Jag har två cig kvar nu så jag ska röka upp dom sen är det färdigt igen och jag ska ALDRIG inbilla mig själv igen att jag bara ska feströka för det funkar inte!!


Pusss  

Av Jennie Ljungqvist - 9 april 2012 09:55

Gomorron på er! Jag har precis fikat och sitter och funderar på en skogspromenad mot Harsjön med hundarna. Så får det bli 


So long!

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards