Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 4 september 2011 21:40

Den här helgen har varit rent utav fruktansvärd.. Jag har varit sjuk som fan och bara legat i sängen:( Jag missade cruisingen och allt. Idag kom Maria med buren vi köpt av dom iaf så det var ju positivt:) Fåglarna trivs så bra i den och dom har t om varit ute och flygt idag för första gången. Lite drygt var det att vänta på att dom skulle gå in i buren igen bara. Dom satt på burtaket och tvättade sig hur länge som helst och hade inga planer alls på att gå in. Men till slut gick dom in igen:)Imorron är det jobb igen. Känns lite osäkert den här veckan eftersom jag är där helt själv, men det ska nog gå bra. Den här veckan känns så gruvsam ändå eftersom på onsdag är den dagen vi har gruvat oss för så fruktansvärt. Jag skiter i hur det går bara vi blir lämnad ifred nångång. Är det för mycket begärt?? Tydligen är det det, men vad annat kan man vänta sig med folk som älskar att bråka. Över två års tid har gått och det bara fortsätter. Skrämmande...Nä nu ska jag farma lite och sen sova.Sov sött alla!

Av Jennie Ljungqvist - 4 september 2011 09:06

Idag mår jag mycket bättre. Gårnatt var fruktansvärd, mådde illa som en tok hela natten men jag spydde bara en gång. Igår hade jag tokont i kroppen och frossa hela dan. Låg bara i sängen och sov för det mesta. Men nu på morron har jag ätit kalaspuffar och tagit en dusch så nu känns det lite bättre  


Vid tolv kommer Maria och vi ska fixa nyburen till fåglarna. Dom kommer få det så fint. Lägger ut kort på  det sen.


Varför säga en sak och visa något helt annat? Är så besviken på det mesta nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards