Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 5 september 2011 17:34

Jag fick nyss veta att min lila brorsdotter till 99% lider av led-reumatism   Hon är bara två år! Hur grymt får livet bli?? Lider så fruktansvärt med min lilla gofis.. Önskar jag bara kunde ta det istället för henne!!

Jag har jobbat idag och det gick ganska bra. Lite matt och sånt är jag men det gick. Snart kommer Alex hem och då ska vi släppa ut fåglarna igen så dom får flyga lite. Hoppas det går lika bra den här gången!!

Just nu sitter jag messar med Maria och försöker övertala henne på en skogspromenad imorron. Fan man har ju kommit ifrån promenaderna helt och det börjar verkligen synas. På kläderna om inte annat. Funkar inte att skylla på tvättmaskin längre.. Så nu ska jag ta itu med det här igen. nero har ju inte vart riktigt pigg på sistone heller men nu har han fått pecilillin iaf så jag hoppas det blir bra. 445 kr kostade den!!  KONKURS!!


Hörs sen!



Av Jennie Ljungqvist - 5 september 2011 08:16

Gomorron   Usch, inatt har jag haft så sjukt äckliga drömmar!! Jag hade fästingar i stora klaser typ fläckvis över hela kroppen och dom satt under skinnet på nåt vis. Jag hade sån panik i drömmen, fästingar är min stora skräck och det var så jävla äckligt!! Kan inte ens tänka på det 


Idag ska jag iväg och jobba fast jag är fortfarande inte bra, känns som jag har glas i magen. Man är ju jävligt dum som går och jobbar ändå men vad ska man göra.. Jag är där så länge jag orkar. Stefan är sjuk också så snart är det väl Alex tur med. Tur jag är ensam på jobbet så jag inte kan smitta nån iaf .


Ha en toppen dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards