Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 6 september 2011 22:59

Medans pojkarna var på dansen for jag och Stefan till Ica Maxi och kollade lite. Vi träffade Erica där också:) När vi var klar där for vi till ÖB och köpte en ny stekpanna. Det behövdes verkligen. Jag köpte oxå mina älskade dammsugskulor, Jag är helt besatt av dom och det luktar så gott när man dammsuger:) När vi var klar där for vi till svärmor en sväng. Vi fick jättefina blåa glas av henne och tallrikar. Så nu ska jag slänga allt udda porslin, det är inge alls kul när man bara har udda typ av allt.

Jag funderar starkt på att gå till doktorn med min mage. Så fort jag ätit blir jag alldeles uppsvälld och får jätteont:( Det har gått så långt s jag gruvar mig för att äta och då har det gått för långt. Idag glömde jag att göra fullkornspasta till mig så jag åt vanliga makaroner och det ångrar jag bittert nu! Jag kan verkligen inte äta vanlig pasta. Jag ska byta ut allt bröd, pasta och ris till fullkorn istället ett tag och se om det blir nå bättre plus att jag ska börja gå igen så kanske allt kommer igång. För så här vill jag inte ha det en dag till..

Nu ska jag spela mina spel på fejjan och sen blir det kvällen.

Sussa gott <3



Av Jennie Ljungqvist - 6 september 2011 15:37

Idag var vi till John ock Maria och hälsade på en sväng. Fick pussa på Alvina också

Nu ska jag sanrt ner och göra makaroner och korv innan vi ska skjutsa in pojkarna på dansen i stan. Då får jag komma ut och åka lite bil också  Jag verkligen älskar att åka bil men det är ju säkert bara för man inte har nåt eget körkort. Nä nu har jag inte tid längre!


Kraaaam!


  Min fina Nero <3









Av Jennie Ljungqvist - 6 september 2011 10:20

Imorse när jag var ute med hundarna kändes det verkligen att hösten är på gång! Så härligt   Jag älskar verkligen hösten och alla färgerna. Det är så vackert!

Snart ska jag hoppa i duschen och sen gå till Alvina och krama på henne. Jag kan inte fatta att min lilla älskling har led-reumatism 

Nä nu ska jag ner och värma lite potatisgratäng. Smaskens!!


Kraaaam!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards