Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 7 september 2011 18:34

Det har regnat precis hela dan, men det är bara mysigt när man bara är inne och har tänt ljus. Idag åt jag fullkornpasta iaf till världens äcklickaste korvstroganoff. det var ingen hit men jag ör bättre i magen  

Nu har vi precis kommit hem från Erik och Erica. Dom två är bara för härlig. Jag lånade en Beck-film oxå av dom. "Levande begravd" som jag tänkte vi skulle kolla på innan vi somnar. Mysigt med film en sån här kväll.

Fick ett inte så trevligt mejl på Facebook idag men och andra sidan så vet vi ju att vi hade rätt där då. Det stog  "Dra igen käften din dumma jävel sitt inte och ljug på din äckliga blogg.....". Det kommer nog inte bli lugnt är jag rädd för..

Av Jennie Ljungqvist - 7 september 2011 10:55

Japp, nu är den här dagen här som vi har gruvat oss för så länge. Kommer allt bli värre eller kommer vi bara få vara ifred. Fast det tvivlar jag ju på. Dom verkar bara inte kunna första när det räcker. Vem vill umgås med folk som skapar intriger överallt, kränker andra människor och hittar på så sjuka lögner. Listan kan bli hur lång som helst..


Nu ska jag snart gå och jobba iaf. Lika bra det så jag får den här dagen att gå. Det regnar ute och är kallt men det är bara mysigt:) Skriver mer sen,


Ha en toppendag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards