Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 12 september 2011 23:07

Nu ska vi krypa isäng, jobb imorron. Känns inte som man har nån större lust men det brukar kännas bättre bara man kommit upp och iväg:)

Jag har följt mitt råd iaf och det känns som en befrielse (stavas det så?) Det är så sjukt sant det där med att man bara ska ignorera människor som får en att må dåligt.


Nattinatti alla <3


 

Av Jennie Ljungqvist - 12 september 2011 08:34

Gomorron alla! Hoppas allt är bra med er:) Idag blev jag hemma från jobbet. Alex är dålig i astman och min mensvärk ska vi inte ens prata om:( Så jag gör nog alla en tjänst om jag bara håller mig inne idag borta från all befolkning:P

Jag har haft lite funderingar för mig själv nu på morron och kommit fram till en hel del faktiskt:) För det första måste jag bara lära mig ignorera vissa människor, jag mår fan inte bra av det. Jag fatttar inte hur människor bara kan fortsätta och fortsätta. Hade man vart en människa som var van att bråka med andra och njöt av det hade det vart en annan sak men nu är fallet inte så. Jag har aldrig vart i konflikt med folk förr och har man vart det så har man löst det på ett normalt sätt och sen fortsatt vart vänner eller gått åt skilda håll och sen är det bra med det. Men här bara fortsätter det och fortsätter det. Kanske lugnast att bara flytta härifrån. Men det som gör mest ont i det här är att se hur mina nära mår. Hur länge ska det fortsätta? Kommer det aldrig ta slut? Dom frågorna har man ställt sig tusen gånger. Jag bryr mig inte om dom för fem öre men alla lögnerna dom sprider om oss bryr jag mig om. Det är lätt för alla andra att säga att det är inget att bry sig om, såhär håller dom på vart dom än bor. Men när det gått snart tre år börjar man få nog:/





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards