Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 9 september 2011 16:06

Om ett tag bär det av till marknan med pojkarna. Det regnar såklart men det  hör ju till  Hörs mer sen! Kram på er<3


 

Av Jennie Ljungqvist - 9 september 2011 10:15

Imorse vaknade jag vid kvart över sex att Egon låg nere i hallen och gnällde som fan. Han är dålig i magen han stackarn så blev det bråttomt ut. Han hade en väldig fart ut på täckten. När jag kom in låg jag i sängen med datorn ett tag, skulle jag lagt mig och sovit hade jag vart som ett lik när klockan ringde och det känns ganska onödigt att lägga sig och sova när man ska upp om typ en kvart igen. Sen väckte jag Alex och vi satt nere och fikade tillsammans. Han är jätteuppspelt inför marknan och alla karuseller. man kommer ju ihåg själv hur det var och så är man ju än 


Jag skulle så gärna vilja åka till Gävle och hälsa på min kuss<3 Saknar henne så sjukt mycket och det finns ingen som kan få mig så glad och positiv som hon. Jag skulle verkligen behöva det nu:/ Allt för en jävla tekaka liksom..... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards