Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 8 september 2011 21:12

"Levande begravd" var sjukt bra tyckte jag! Jag hoppade till rejält där några gånger   Gunvald är så jävla rolig! Hahahaha...

Nu ligger jag jag uppe i sängen med datorn och känner mig trött som sjutton. Alex har börjat hostat lite. Hoppas inte bara han börjar bli sjuk.. Det är ju marknad i helgen så missar han den blir han nog inte glad.

Nu ska jag spela mitt kära Empire & Allis ett tag innan det är dax att sussa.

Sov så gott alla :)

Av Jennie Ljungqvist - 8 september 2011 13:11

John och Maria har varit här och vi har bytt ut pinnar till fåglarna och sånt så nu har dom så fint så:) Sitter och pimplar kaffe så jag ska piggna på mig och gå till jobbet en sväng och vattna. Maria visade mig ett jättebra forum till Nymfkakadua som jag också gått med i nu. Hehe, man börjar bli en riktigt fågelfantast;) Men fåglar är ju hur härlig som helst och social som fan. Härliga djur!!

Gårdagen blev vi inge klokare över, måste vänta tills den 21a innan vi får veta hur det gick. Alltid denna eviga väntan! Blir tokig på den :(


    Sötnosarna!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards