Jennie Ljungqvist

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Jennie Ljungqvist - 15 september 2011 21:45

Idag har det vart rikigt kallt. Vi har eldat för fullt här hemma ikväll. Reflaxjackan har åkt fram också nu. Älskar min reflexjacka! Den är så sköööön 

Jag har precis tagit en varm dusch så nu blire snart kvällen. Det är försent för att se en film. Jag måste försöka somna i tid, hatar att vara mer död än levande på mornarna också tänker man varje gång att ikväll ska jag komma isäng i tid. Ja eller hur  Kvällarna går ju så snabbt..

Imorron är det fredag och min käre kuss från Umeå kommer hem. Yippie!! Behöver verkligen hennes glöd och energi nu<3 Så vi ska umgås imorron och jag längtar! Tänker ta mig en smaskig grogg då också så de så   


Sov såå gott<3


 

Av Jennie Ljungqvist - 15 september 2011 07:15

Gomorron på er! Kom upp i tid idag iaf men nu har jag suttit vid datorn och slöat och spelat Empire så nu äre bråttom ändå. Jag är hopplös:)


Idag ska jag göra sticklingar och jag begrep typ hälften igår bara när hon förklara hur man skulle göra så vi får se hur det går:P

Ha en toppendag<3


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Jennie och jag bor i Stering med min sambo, son och djuren. Jag kommer blogga om mitt liv och mina tankar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jennie


Ovido - Quiz & Flashcards